O RINCÓN DE OLANO
Overblog
Seguir este blog Administration + Create my blog
O RINCÓN DE OLANO

Paco Herrera cesado

18 Febrero 2013, 22:14pm

Publicado por amigosdovao.over-blog.com

 

Paco Herrera despídese do Celta entre bágoas O Celta decidiu prescindir de Paco Herrera e confirmou a contratación de Abel Resino como novo técnico do equipo celeste. O ata agoraAbel-Resino.jpg adestrador do conxunto vigués foi informado polo club da súa destitución pouco antes das tres da tarde, a pesar de que se converteu en vox populi que xa non dirixirá ao equipo o vindeiro domingo na súa partida fronte ao Granada. A última derrota do Celta ante o Xetafe (3-1), unida aos malos resultados cultivados na últimas xornadas -os celestes encadean tres derrotas consecutivas e só dous puntos nos últimos cinco partidos disputados-, levaron a Carlos Mouriño a deixar de confiar en Herrera , a pesar de manifestarlle o seu apoio durante a última semana. Paco Herrera dixo que estaba a chorar por dentro, pero acabou chorando por fóra na súa despedida como técnico do Celta nunha rolda de prensa na que non admitiu preguntas e na que se dedicou a agradecer a todo o mundo a confianza despositada nel durante estes tres anos.Paco-H.jpg Aínda así, o estremeño de adopción mostrouse convencido de poder sacar o obxectivo da permanencia adiante: «Confío que o novo adestrador consiga o que eu honestamente creo que ía a er capaz de conseguir, son un socio máis do Celta a partir de agora e o que o faga ben, será o ben de todos». «Ao final os resultados son o que me apean do Celta , pero me gustou pelexar ata o final. Son un loitador e o fixese ata o último minuto do último partido, pero non foi posible polos resultados», indicou o técnico.Paco Herrera enumerou un por un aos xogadores de canteira que sacou adiante no Celta , e parouse como non podía ser doutro xeito en Iago Aspas, con quen entrou en conflito tras a súa substitución en Xetafe: «De Iago, que creceu unha chea, séntome parte importante dese final que se prevé». «É certo que ás veces, por sacar máis rendemento dalgúns dos meus xogadores, puiden meter a pata, pero sempre o fixen para sacar o mellor de todos eles. Séntome identificado con todos os xogadores da casa porque pelexei por eles e vin que tiraron para adiante», declarou o ex do Celta . Polo momento, durante un mes, o técnico estremeño seguirá vivindo en Vigo. «Foron tres anos e non me podo ir de súpeto, senón aos poucos». queda como un socio máis do Celta .

Ver comentarios

La llegada del asteroide 2012

6 Febrero 2013, 10:51am

Publicado por amigosdovao.over-blog.com

asteroide.jpg

El asteroide 2012 DA14
El cuerpo espacial pasará a corta distancia de nuestro planeta.
Este asteroide será, muy probablemente, el objeto espacial de tamaño pequeño que más cerca se habrá acercado a la Tierra. La rozará, aunque no impactará con ella. El asteroide 2012 DA14 no representará ningún tipo de amenaza para elasteroide-.jpg planeta, pese a que pasará a tan solo 27.700 kilómetros, en una trayectoria de sur a norte, más cerca incluso de la distancia en la que se encuentran los satélites geoestacionarios de telecomunicaciones. Así lo aseguró ayer la NASA, que considera que el tránsito del cuerpo celeste a una distancia tan estrecha supondrá una «gran oportunidad para la ciencia». La cita será el próximo 15 de febrero y el momento de máximo acercamiento se situará a las 19.24 GMT (20.24 hora pninsular) (16.30 de Argentina). No podrá ser captado por telescopios comunes, debido a su rapidez. Pasará tan cerca que hasta se podrá ver, si las condiciones meteorológicas lo permiten, con prismáticos o con un telescopio de aficionado. El asteroide, que fue detectado por primera vezanimacion-2012-DA14.jpg en febrero del pasado año por el Observatorio de la Sagra (Granada) cuando se encontraba a más de cuatro millones de kilómetros de distancia de la Tierra, tiene poco más de 45 metros de diámetro y una masa de 130.000 toneladas. Es una roca relativamente pequeña, pero con un tamaño más que suficiente como para provocar un efecto devastador en la Tierra en un hipotético impacto. Liberaría una potencia de 2,5 megatones (la bomba atómica de Hiroshima tenía una de 0,02) y provocaría una importante destrucción a escala regional. El asteroide que chocó en 1908 en la región siberiana de Tunguska era un poco menor, de entre 30 y 40 metros de diámetro, y arrasó cerca de 1.200 kilómetros cuadrados de árboles.Impacto cada 1.200 años
En esta ocasión, sin embargo, cualquier peligro de colisión ha sido descartado por la NASA. El asteroide 2012 DA14 no chocará el 15 de febrero contra el planeta, pero en algún momento sí podrían hacerlo los cerca de 500.000 objetos celestes que se encuentran en sus proximidades y que tienen un tamaño similar. De ellos, los astrónomos solo han descubierto un 1 % hasta el momento, que son a los que se les puede determinar su trayectoria. Las estadísticas indican que un cuerpo de estas características se aproxima a la Tierra una vez cada cuarenta años y puede impactar con ella una vez cada 1.200 años. La distancia a la que pasará el asteroide está dentro de la banda de los satélites que se encuentran en la órbita geoestacionaria de la Tierra, a una distancia de 35.800 kilómetros por encima de la superficie terrestre. Sin embargo, también en este caso los expertos de la NASA descartan cualquier peligro de colisión. «Hay muy pocas posibilidades -indica la agencia en un comunicado- de que afecte a un satélite o a una nave espacial».Para poder ver este fenómeno desde la Tierra, la NASA ha explicado que la magnitud del asteroide no permite que se le pueda ver a simple vista. Pero ha indicado que con prismáticos o un telescopio de aficionado se podrá observar perfectamente, siempre y cuando la climatología local lo permita. El asteroide será visible desde Europa, Africa y Asia y su trayectoria será de sur a norte. Finalmente, la agencia espacial estadounidense ha destacado la "gran oportunidad" que supone para la ciencia. Este paso será observado por numerosos observatorios ópticos en todo el mundo para tratar de determinar su velocidad de rotación y su composición.

Ver comentarios

VISITAS AL BLOG
Empresa desarrollo estadísticas
empresa de diseño

Descargo de Responsabilidade:Cada comentario aos post expresa a opinión persoal do autor do mesmo,e non do autor deste Blog.É resérvase o dereito de eliminar aquelas mensaxes e/ou fotografías que atenten,de calquera xeito,contra a intimidade,privacidad,imaxe ou dereitos de calquera persoa,empresa ou entidade,sen a obrigación de notificalo ao autor do mesmo.En ningún caso o autor do Blog faise responsable das opinións expresadas nos comentarios nin das consecuencias derivadas das mesmas.O único responsable da veracidad e contido dos mesmos é o seu autor.

Este Blog non ten ánimo de lucro.

Algunhas figuras e imaxes do contido de https://www.rincondeolano.com/.é úsanse sen permiso dos seus propietarios.Cando é posible,indícase a orixe do material.Si o propietario dalgún material usado no Blog non ve reflectido o seu copyright nesta páxina e desexa deixar constancia da súa propiedade,que o notifique a joseolano@yahoo.es é tamén se procederá á retirada ou sustitución do material que esixa o seu propietario.

Jose Mª De Castro.VIGO-GALIZA-SPAIN © Copyright.2009

"Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet"

¿QUIERES SUBIR?
PINCHA AQUI